Організація міжнародного скаутського з'їзду у Львові

19 серпня у Львові на площі перед пам’ятником Тарасу Шевченку відбулася Ювілейна міжкрайова Пластова зустріч, приурочена до 100-річчя Пласту. 
Участь в зустрічі взяло понад 2 тис. пластунів із восьми країн світу: України, Канади, США, Австралії, Аргентини, Польщі, Великобританії та Німеччини. Місцем зустрічі було обрано Львів через те, що саме тут у 1912 році і був створений Пласт. 
Окрім провідників Пласту участь в урочистостях взяли також львівський міський голова Андрій Садовий та заступник голови Львівської ОДА Іван Груник. 
З нагоди сторіччя організації на площі перед пам’ятником Тарасу Шевченку відбулося, зокрема, вручення Орденів Залізного Хреста родичам пластунів, що загинули в боротьбі за незалежність України. Повний список таких загиблих налічує 540 імен. 
Усіх пластунів та пластунок привітав міський голова Львова Андрій Садовий, який назвав Пласт прикладом для всієї України. 
«Для нас велика честь, що Пласт народився у Львові, найбільшому україномовному місті світу. І для мене велика честь, що ми святкуємо столітній ювілей. Не так багато є організацій, які перейшли цей рубіж. 
Ви є вірні Богові, ви є вірні Україні. Ви маєте честь. Ви є прикладом для багатьох українських організацій. Якщо би всі українські організації були такі тверді як Пласт, ми б жили у тій країні, про яку ми з Вами мріємо», - наголосив міський голова Львова Андрій Садовий. 
До речі, під час Ювілейної міжкрайової пластової зустрічі, приуроченої до 100-річчя Пласту, було встановлено новий рекорд України – «Найдовший ланцюг з пластових хусток». 
Для встановлення рекорду пластуни зв’язали між собою хустки ЮМПЗ. Представник Книги рекордів України встановив, що довжина ланцюга склала 392,3 м, і зафіксував рекорд України. 
Святкування 100-ліття Пласту тривали до 24 серпня, коли пластуни організували для львів’ян та їх дітей велике скаутське містечко в центрі Львова, поблизу пам’ятника Королю Данилу. 
Усі заняття були розміщені на чотирьох територіях: власне на території ЮМПЗ на Хуторівці, а також на території Погулянки, у Шевченківському гаю та у Золочівському замку. Про це повідомила прес-служба Пласту. 
Пластові активітети – це різноманітні заняття, що допомагають учасникам зустрічі навчитись чогось нового та розвиватись різносторонньо. 
Замок лицарів на Сході – блок активітетів у Золочівському замку. 
Серед занять: реконструкції лицарських боїв, пізнання історії замку та його традицій. 
Країна майстрів на Заході – блок активітетів у Шевченківському гаю, до яких входять мистецькі інструктажі з ковальства, ткацтва, різьби по дереву. 
Столиця відважних на Півночі – блок активітетів у парку Погулянка: заняття з їзди на велосипеді, стрільби з рогатки та лука, розпалювання вогню на швидкість. 
Долина пригод на Півдні – блок активітетів на території Духовної семінарії та УКУ: науковий намет, пейнтбол, волейбол, футбол та багато іншого. 
Окрім того, на території Ювілейної Міжкрайової Пластової Зустрічі відбулась презентація усіх таборів, що відбувалися в рамках століття Пласту. Пластуни тепер не лише знайомі із особливостями інших таборів, а й ближче познайомилися з їхніми учасниками. 
Як зазначив відповідальний за програму на Ювілейній Міжкрайовій Пластовій Зустрічі Роман Кучкуда, такими різноплановими активітетами організатори прагнуть, щоб діти не лише розважились, але й дізнались багато нового та цікавого. 

Послуги, які надала компанія "Медіа Львів":

Основним технічним партнером заходу виступила компнаія "Медіа Львів". 
Завдання, які були поставлені перед початком заходу:
- забезпечення доступу до інтернету по всій території заходу
- забезпечення онлайн реєстрації учасників на заході
- технічне забезпечення вечірньої програми зустрічі
- технічне забезпечення штабу організаторів
- технічне забезпечення активітетів за межами основного місця проживання учасників
- звуковий супровід відкриття та закриття зустрічі в центрі

1. Забезпечення доступу до інтернету по всій території заходу:
Основною проблемою цього питання було покриття великої площі проживання учасників та місця проведення вечірньої програми якісним доступом до інтернету. Завдяки компанії-партнеру D-link в приміщеннях Духовної семінарії були встановлені професійні Wi-Fi антени, які дали можливість охопити всю територію. Сумарна потужність інтернет мережі складала близько 50 Мб/сек, це дало можливість вільно користуватись інтернетом усім учасникам і гостям зустрічі.

2. Забезпечення онлайн реєстрації учасників заходу:
При вході на територію УКУ було встановлено 2 великих намети, в яких проходила реєстрація учасників. За час зустрічі було зареєстровано близько 2000 осіб. Завдяки встановленню 12 комп'ютерів, об'єднанню їх в одну мережу та проведенню інтернету, оргкомітет мав можливість слідкувати за реєстрацією в реальному часі, що значно спростило роботу усіх служб. 

3. Технічне забезпечення вечірньої програми зустрічі:
Вечірня програма для учасників була поділена на три основні частини: виступ музичних гуртів на відкритті та закритті, покази фільмів та презентацій, виступи самих учасників заходу. Для цього було встановлено сцену розмірами 10х6 метрів, проекційний екран 3х4 метри, проектор потужністю 5500 Лм, звукове обладнання компанії JBL потужністю 10 кВт, та світлове обладнання. Крім цього усі виступи транслювались на великий екран, а виступи артистів супроводжували професійними VJ-шоу. До території вечірньої програми було проведено освітлення дороги довжиною 150 метрів. 
За час фестивалю було презентовано фільми "Срібна Земля. Хроніка Карпатської України 1919-1939", відеобіографія міжнародного українського діяча Богдана Гаврилишина, презентації країн учасників зустрічі. Відбулись виступи Оксани Мухи, DJ Михайла Лемака та гуртів Rock-H, Дзвони Сонця, Фіолет, Фліт, ФаМажор.

4. Технічне забезпечення штабу організаторів:
Для оргкомітету зустрічі важливим було встановлення якісного обладнання, яке може працювати в режимі 24/7. Для цього в окремому кабінеті УКУ було встановлено Wi-Fi мережу (загальною потужністю 30 Мб/сек, 10 комп'ютерів з безпровідним доступом до принтерів Ricoh (лазерні БФП формату А3, кольоровий та чорно-білий) та 2 лазерні принтери формату А4 (кольоровий та чорно-білий). 

5. Технічне забезпечення активітетів за межами основного місця проживання учасників:
Основною програми усієї зустрічі були активітети, розташовані на територіях Погулянки, Шевченківського Гаю, Золочівського замку та території Духовної семінарії. Усі чотири місця були забезпечені професійними системами озвучення (потужністю 150-500 Вт, мікрофонами) та системами відображення інформації (проекційні екрани, проектори та ноутбуки).

6. Звуковий супровід відкриття та закриття зустрічі в центрі:
Офіційні відкриття та закриття зустрічі відбувались за межами території проживання учасників, а саме біля пам'ятників Т. Шевченку та І. Франку. Біля цих пам'ятників були встановлені системи озвучення потужністю 4 кВт та радіомікрофони. Електрику забезпечували генератори потужністю 3 кВт. 

За час існування компанії даний проект був найбільшим з усіх проведених та організованих. Компанія "Медіа Львів" неодноразово підтримувала громадську організацію Пласт як технічними ресурсами так і людськими. Ми, як і Пласт, отримали безцінний досвід в організації заходів такого масштабу. 

Джерело: postup.brama.com